Mish viçi
Nëse jeni ‘adhurues’ i mishit, viçi është një mënyrë e shkëlqyer për të marrë pak hekur. Grini në skarë 600 gr biftek sirfile për një vakt që shërben deri në 3,2 gram të këtij minerali të rëndësishëm.

Sa hekur ju nevojitet çdo ditë? Kjo varet nga mosha dhe seksi juaj. Burrat kanë nevojë për 8 miligramë (mg). Gratë duhet të marrin 18 mg deri në moshën 50 vjeç, por vetëm 8 pas kësaj. Nëse jeni shtatzënë, keni nevojë për 27.

Shpendët
Po sikur të mos hani mish të kuq? Mos u shqetësoni. Shpendët janë gjithashtu një burim i mirë i hekurit. Provoni gjelin e detit, pulën ose rosë.

Një racion prej 300 mg  rosë ka 2.3 mg hekur. E njëjta sasi pule ose gjeldeti ju jep 1 mg.

Jeshilet 
Nëse jeni duke kërkuar për një pjatë të shijshme, spinaqi, lakra jeshile  mund t’ju japin një nxitje hekuri. Ka shumë mënyra për t’i përgatitur ato. Ziejini me avull, ziejini ose copëtoni dhe shtoni në sallatën tuaj. Mund t’i përzieni edhe në një smoothie.

Peshku
Është një mënyrë me shumë proteina dhe me pak yndyrë për të shtuar hekur në dietën tuaj. Dhe nuk ka rëndësi nëse është nga një fermë apo e kapur në natyrë. Tuna, sardelet, skumbri dhe murri janë burime të mira të mineralit.

Kënaqësi vegjetariane
Nëse nuk hani mish, prapë mund të merrni hekurin tuaj. Tofu është një zgjedhje e mirë. Ose shkoni për fasule, garbanzo ose të bardha.

Ushqimi nga bimët ka hekur “jo-hem”, që do të thotë se trupi juaj nuk e përthith atë aq mirë sa lloji “hem” që gjendet në mish.

Pergatisni vaktin tuaj vegjetarian me një pije që ka vitaminë C. Kjo ju ndihmon të merrni më mirë hekurin.

Arra dhe fruta të thata
Bëni përzierjen tuaj të shtigjeve për një rostiçeri të pasur me hekur. Filloni me shqeme ose fëstëkë. Shtoni fruta të thata si rrush të thatë, kumbulla të thata, hurma ose pjeshkë.

Frut i fresket
Shalqiri është më shumë se një trajtim freskues gjatë verës. Një fetë e vogël mund t’ju japë 0,69 mg hekur. Pesë fiq mesatarë kanë 1 mg hekur ndërsa një banane është e mirë për 0,36 mg.