Gratë ndonjëherë i lënë pas dore këmbët e tyre derisa të fillojnë të përjetojnë dhimbje të tyre dhe probleme të tjera.

Shumica e grave pastrojnë gurzat e dhembeve të paktën një herë në vit, mund të bëjnë një ekzaminim vjetor të syve, por edhe ekzaminime të tjera. E ndërsa ato mund të kapin dhe pikturojnë thonjtë e këmbëve rregullisht, gratë shpesh lënë pas dore shëndetin e këmbëve të tyre.

Kjo mungesë vëmendjeje mund të çojë në dhimbje dhe probleme të tjera të këmbës, të cilat janë të zakonshme dhe për disa njerëz ,duke ndryshuar jetën.

Si ndryshojnë këmbët tuaja me kalimin e kohës
Me kalimin e kohës, ndryshimet natyrore në këmbët tuaja mund ta bëjnë më të mundshme që të përjetoni dhimbje. Më poshtë janë disa nga ndryshimet që mund të shihni në këmbët tuaja gjatë dekadave:

-Në të 30-at

Në këtë fazë të jetës, muskujt, tendinat dhe ligamentet në këmbën tuaj mund të fillojnë të dobësohen ose të humbin rezistencën.

-Në të 40-at

Kjo është koha kur shumë njerëz fillojnë të përjetojnë dhimbje në këmbë dhe probleme të shkaktuara nga dobësimi i strukturave të këmbëve që filluan në të 30-tat tuaja. Shumë njerëz në këtë grup moshë fillojnë të vërejnë se këmbët e tyre janë të lënduara në fund të një dite të gjatë dhe shpesh fillojnë të përjetojnë probleme me këmbët. Kushtet e zakonshme përfshijnë bunions (një ënjtje e dhimbshme në nyjen e parë të gishtit të madh), të cilat janë shkaktuar nga një mosvendosje e kockave të këmbës që shkakton daljen e një gunga kockore në bazën e gishtit tuaj të madh, gishtërinjtë e këmbëve që rrotullohen përgjithmonë poshtë, dhe kërpudhat e thonjve.

-Në vitet 50, 60 dhe më tej

‘Tabanët dhjamorë’ në fund të këmbëve tuaja bëhen më të holla. Në kohën që njerëzit mbushin të 50-at, zakonisht gjysma e mbushjes me yndyrë në thembra të këmbëve të tyre është zhdukur. Një humbje e estrogjenit pas menopauzës mund të çojë në densitet të ulët të kockave në këmbë dhe si pasojë një rrezik më të lartë të frakturave të stresit në këmbë. Njerëzit në këtë grupmoshë janë gjithashtu më të prirur për kallo dhe misra. Problemet e këmbëve në lidhje me kushtet kronike janë gjithashtu më të zakonshme në këtë grupmoshe.

Marrja e disa hapave të thjeshtë për të mbrojtur këmbët tuaja:

-Kushtojini vëmendje këpucëve tuaja

Shumë raste të dhimbjes së këmbës shkaktohen nga këpucë shumë të theksuara, shumë të ngushta ose shumë të larta në thembër. Pra, ndryshimi i tyre ka kuptim.Kërkoni këpucë që përshtaten mirë, sigurojnë amortizim të mjaftueshëm dhe janë të rehatshme. Gjithashtu, mos vish të njëjtat këpucë çdo ditë. Eshte e shëndetshme të ndërrosh këpucët dhe të shmangësh mbajtjen e të njëjtit palë gjatë gjithë kohës. Sa për takat e larta, ju mund të dëshironi t’i rimendoni ato. Por kjo shpesh thuhet më lehtë sesa bëhet.

-Jepini këmbëve një zhytje të mirë në ujë me kripë dhe sodë

Mbajtja e këmbëve të pastra dhe njomja e tyre rregullisht zvogëlon problemet e shkaktuara nga bakteret e dëmshme dhe mund të largojë infeksionet kërpudhore siç është këmba e atletit. Banjot e këmbëve janë vërtet të dobishme. Nëse keni këpucë që po fërkojnë këmbët tuaja në mënyrë të gabuar, një banjë e mirë për këmbët mund të zbusë lëkurën e kallëzuar dhe të ndihmojë në mbajtjen e këmbëve te qeta. Sigurohuni që të thani këmbët tuaja plotësisht pas larjes, veçanërisht midis gishtërinjve tuaj. Bakteret dhe kërpudhat mund të lulëzojnë në një mjedis të lagësht.

-Mos harroni të beni ushtrime

Ju mund të parandaloni problemet duke bërë ushtrime që shtrihen dhe forcojnë këmbët tuaja.