Sa kalori duhen për vrapuesit?

Vrapuesit olimpikë kanë nevoja të ndryshme dietike, bazuar në ngjarjen e tyre.

Vrapuesit në distanca të gjata kanë nevojë për një sasi të ngjashme kalorish si notarët, me burrat që kanë nevojë mesatarisht 5,000 deri në 10,000 ose më shumë dhe femrat midis 4,000 dhe 6,000 ose më shumë, sipas Mankowski.

Vrapuesit e Maratonës hanë një dietë të pasur me karbohidrate, veçanërisht gjatë sesioneve stërvitore që çojnë para garës, dhe në ditën e garës, për t’u siguruar që ata kanë energji të mjaftueshme për t’i mbajtur ata në distanca të gjata.

Kjo është një praktikë e njohur si ngarkimi i karbohidrateve. Ju hani një përqindje më të lartë të karbohidrateve 3 ditë para një gare dhe më pas një pjesë normale një natë më parë.

Ngarkimi i karbohidrateve shpesh gabohet si ngrënia e një pjate makarona një ditë para një ngjarjeje, e cila mund të çojë në fryrje dhe performancë të dobët. Në vend të kësaj, shumë atletë elitë pinë smoothie ose pije të pasura me karbohidrate.

Sprinters, nga ana tjetër, kanë nevojë për shpërthime të shkurtra të energjisë në vend të energjisë për të qëndruar në distanca të gjata. Ata kërkojnë pak më pak kalori sesa vrapuesit në distancë të gjatë, thotë Mankowski.

Ushqimet me performancë të lartë, të tilla si proteina pa yndyrë, drithëra, yndyrna të shëndetshme dhe fruta dhe perime, u rekomandohen të gjithë atletëve olimpikë, thotë ajo.

Ajo gjithashtu thotë se është e rëndësishme që të vazhdoni të ushqeni gjatë gjithë ditës.

“Këta atletë do të duhet të hanë shpesh për t’u siguruar që mund të marrin të gjitha kaloritë që u nevojiten për të performuar,” thotë Mankowski. “Shpesh, kjo do të thotë të hani çdo 2 orë ose më shumë, dhe të mbushni karburant gjatë stërvitjeve më të gjata.”

Ylli i pistave olimpike Usain Bolt, i cili ende mban titullin e njeriut më të shpejtë në tokë, tha për British GQ një vakt i ditës stërvitore duket kështu:

Mëngjesi: Sanduiç me vezë
Dreka: Makarona dhe viçi me misër
Gjatë gjithë ditës: Mango, ananas, mollë
Darka: petulla xhamajkane dhe pulë e pjekur, yams, perime