Notarëve u duhen mijëra kalori në ditë. Por ato kalori janë të ndryshme nga ato që i duhen një peshëngritësi, dhe ato kalori janë krejt të ndryshme nga ato që i duhen një gjimnasti ose ylli të fushës.

Me Lojërat Olimpike të vonuara 2020 që fillojnë këtë javë, ne shkatërrojmë nevojat unike – dhe nganjëherë befasuese – të dietave të llojeve të ndryshme të sportistëve elitë.

Noti
Olimpiku më i dekoruar në histori, Michael Phelps, hodhi poshtë pretendimin famëkeq se ai hante 12,000 kalori në ditë kur stërvitej për Olimpiadën. Por numri aktual nuk ishte larg kësaj. Phelps tha se ai hante nga 8,000 deri në 10,000 kalori në ditë.

Ndërsa kjo mund të duket shumë, ai numër është normal për shumë notarë elitarë, sipas Allison Mankowski, një specialist i bordit të çertifikuar në dietologjinë sportive dhe një dietolog sportiv në Universitetin e Miçiganit Lindor.

Noti është një nga tre sportet që djegin më shumë kalori, duke rënë prapa vrapimit dhe çiklizmit. Në varësi të peshës suaj dhe faktorëve të tjerë fizikë, goditja e fluturës mund të djegë midis 660 dhe 976 kalori në orë, sipas Livestrong.

“Notari mesatar mashkull ndoshta do të ketë nevojë për të paktën 5,000 kalori në ditë dhe potencialisht deri në 10,000 për periudha stërvitore më intensive ose atletë më të mëdhenj”, thotë Mankowski. “Notarët femra do të jenë pak më pak, por ka shumë të ngjarë që akoma të kenë nevojë për të paktën 4,000 kalori dhe potencialisht deri në 6,000 ose më shumë.”

Por këto shifra mund të ndryshojnë.

“Nivelet e kalorive do të ndryshojnë shumë, në varësi të një numri gjërash, veçanërisht në cilat ngjarje po konkurrojnë, intensitetin e tyre të stërvitjes, dhe gjithashtu lartësinë dhe peshën e tyre,” thotë Mankowski.

Eshtë e rëndësishme për notarët dhe të gjithë atletët olimpikë, që të përfshijnë karbohidratet, proteina dhe yndyrë të shëndetshme në dietën e tyre.

“Karbohidratet do të përbëjnë zakonisht rreth 55% deri 60% të marrjes ditore, me yndyrë rreth 20% në 25% dhe proteina rreth 15% në 25%,” thotë Mankowski.

Notari olimpik Ryan Murphy, një medalist i artë tre herë i cili do të konkurrojë në Lojërat Olimpike 2020 në Tokio, ndau një plan tipik të ditës së stërvitjes me Men’s Health:

Mëngjesi: Banane para stërvitjes; omlet me vezë me spinaq, kërpudha, qepë dhe salmon
Kos dhe granola me manaferrat pas stërvitjes
Dreka: Perime, proteina pa yndyrë si pula ose salmoni, dhe karbohidrate, të tilla si orizi, quinoa ose thjerrëzat
Darka: Shumë e ngjashme me drekën, por një pjesë më e madhe, për tu furnizuar me karburant pas një dite të gjatë trajnimi