Më shumë ushqime mund të ndikojnë në shëndetin tuaj ose të foshnjës tuaj sesa mund të kuptoni. Ju dëshironi atë që është më e mira për foshnjën tuaj. Kjo është arsyeja pse ju shtoni fruta të prera në drithërat tuaj të mëngjesit të pasuruar, sallatat tuaja i vendosni me qiqra dhe me bajame. Por a e dini se cilat ushqime duhet të shmangni gjatë shtatëzënësisë?

Shmangni prodhimet e detit me shumë merkur
Ushqimi i detit mund të jetë një burim i shkëlqyeshëm i proteinave dhe acidet yndyrore omega-3 në shumë peshq të cilat mund të nxisin zhvillimin e trurit dhe syve të foshnjës tuaj. Sidoqoftë, disa peshq përmbajnë nivele potencialisht të rrezikshme të merkurit. Nivele të larta të merkurit  mund të dëmtojë zhvillimin nervor të foshnjës tuaj.

Sa më i madh dhe i moshuar të jetë peshku, aq më shumë merkur ka të ngjarë të përmbajë. Gjatë shtatzënisë, Administrata e Ushqimit dhe Barnave (FDA) ju inkurajon të shmangni peshqit të llojeve:

  • Ton bigeye
  • Skumbri mbreti
  • Marli
  • Peshk shpate
  • Peshkaqen
  • Peshk tjegullash

Pra, çfarë është e sigurt? Disa lloje të prodhimeve të detit përmbajnë pak merkur. Udhëzimet dietike 2015-2020  rekomandojnë 8 deri në 12 ons (224 deri 336 gram) – dy ose tre porcione – ushqim deti në javë gjatë shtatzënisë. Konsideroni:

Anchovies
Mustak
Merluc
Harengë
Ton i lehtë i konservuar
Goca deti oqeanike
Pollock
Salmon
Sardelet
Shad
Karkaleca
Tilapia
Troftë
Sidoqoftë, kufizoni tonin e bardhë (albacore) në 6 ons (168 gram) në javë.

Shmangni prodhimet e detit të papërpunuara, të papjekura.
Për të shmangur bakteret ose viruset e dëmshme në prodhimet e detit:

-Shmangni peshqit e papërpunuar. Shembujt përfshijnë sushi, sashimi, ceviche , fiston ose molusqe.

-Shmangni frutat e detit në frigorifer, të papjekura. Shembujt përfshijnë ushqim deti të etiketuar në stilin nova, lox, kippered, i tymosur ose i hidhur.

-Është në rregull të hani prodhime deti të tymosura nëse është një përbërës në një tavë ose gjellë tjetër të gatuar.

-Versionet e konservuara dhe të qëndrueshme në rafte gjithashtu janë të sigurta.

-Kuptoni këshillimet lokale të peshkut. Nëse hani peshk nga ujërat lokalë, kushtojini vëmendje këshilltarëve lokalë të peshkut, veçanërisht nëse ndotja e ujit është shqetësuese.

-Nëse nuk jeni të sigurt për sigurinë e peshkut që keni ngrënë tashmë, mos hani asnjë peshk tjetër atë javë.

-Gatuaj ushqimet e detit siç duhet. Gatuaj peshk në një temperaturë të brendshme prej 145 F (63 C). Peshku bëhet kur ndahet në thekon dhe duket i errët gjatë gjithë kohës. Gatuaj karkaleca, karavidhe dhe fiston derisa të bëhen të bardha me qumësht. Gatuani molusqe, midhje dhe goca deti derisa të hapen guaskat e tyre. Hidhni çfarëdo që nuk hapet.

-Shmangni mishin, pulat dhe vezët e papjekura

-Gjatë shtatzënisë, ju jeni në rrezik të rritur të helmimit bakterial të ushqimit. Reagimi juaj mund të jetë më i ashpër se sa të mos ishit shtatzënë. Rrallë, helmimi nga ushqimi prek edhe foshnjën.

Për të parandaluar sëmundjen e transmetuar nga ushqimi(tuberkulozi):

-Gatuajini plotësisht të gjitha mishrat dhe pulat përpara se të hani. Përdorni një termometër mishi për tu siguruar.
-Shmangni petat në frigorifer dhe përhapjen e mishit. Versione të konservuara dhe të qëndrueshme në rafte, megjithatë, janë në rregull.
-Gatuajini vezët derisa të verdhat dhe të bardhat e vezëve të jenë të forta. Vezët e papërpunuara mund të kontaminohen me baktere të dëmshme. Shmangni ushqimet e bëra me vezë të papërpunuara ose pjesërisht të gatuara, të tilla si pemë veze, brumë i papërpunuar dhe salcë hollandeze e bërë rishtas ose e bërë në shtëpi, dhe salcë sallate Caesar.
-Shmangni ushqimet e pa pasterizuara
-Shumë produkte qumështi me pak yndyrë të tilla si:qumështi i skremuar, djathi mocarela dhe gjiza, mund të jenë një pjesë e shëndetshme e dietës tuaj. Sidoqoftë, gjithçka që përmban qumësht të papasterizuar nuk duhet perdorur. Këto produkte mund të çojnë në sëmundje të transmetuara nga ushqimi.

-Shmangni djathrat e butë, siç janë brie, feta dhe djathi blu, përveç nëse ato etiketohen qartë se janë të pasterizuara ose të bëra me qumësht të pasterizuar. Gjithashtu, shmangni pirjen e lëngut të papasterizuar.

-Shmangni frutat dhe perimet e palara
Për të eleminuar çdo bakterie të dëmshme, lani mirë të gjitha frutat dhe perimet e papërpunuara. Shmangni lakrat e papërpunuara të çdo lloji – duke përfshirë jonxhën, tërfilin, rrepkën dhe fasulen e mungut – të cilat gjithashtu mund të përmbajnë baktere që shkaktojnë sëmundje. Sigurohuni që të gatuani lakër tërësisht.

-Shmangni kafeinën e tepërt
-Ndërsa kafeina mund të kalojë placentën, efektet tek fëmija juaj nuk janë të qarta. Për të qenë të sigurt, mjeku juaj mund të rekomandojë kufizimin e sasisë së kafeinës në dietën tuaj në më pak se 200 miligram (mg) në ditë gjatë shtatzënisë.

-Shmangni çajin bimor
Ka pak të dhëna për efektet e bimëve specifike në zhvillimin e foshnjave. Si rezultat, shmangni pirjen e çajit bimor nëse mjeku juaj  thotë se nuk është në rregull, madje edhe llojet e çajit bimor të tregtuar posaçërisht për shtatzëninë tek gratë shtatzëna.

-Shmangni alkoolin
Asnjë nivel i alkoolit nuk është provuar i sigurt gjatë shtatëzënësisë. Bast më e sigurt është të shmangni alkoolin plotësisht. Pirja e alkoolit gjatë shtatzanise çon në një rrezik më të lartë të abortit dhe vdekje e fetusit. Pirja e alkoolit gjithashtu mund të rezultojë në sindromën e alkoolit fetal, e cila mund të shkaktojë deformime të fytyrës dhe paaftësi intelektuale.Nëse shqetësoheni për alkoolin që keni pirë para se të dini se jeni shtatzënë ose mendoni se keni nevojë për ndihmë për të ndaluar pirjen, këshillohuni me mjekun tuaj.