Hurmat Medjool (hurmat arabe), përfitimet shëndetësore të tyre.

Hurmat Medjool janë një burim i përqendruar i lëndëve ushqyese të shëndetshme. Vetëm 2 hurma (48 gramë) sigurojnë:

Kaloritë: 133gram

Karbohidratet: 36 gram

Fibër: 3.2 gram

Proteina: 0,8 gram

Sheqeri: 32 gram

Yndyrë: 0 gram

Kalciumi: 2% e vlerës ditore (DV)

Hekuri: 2% e DV

Kaliumi: 7% e DV

Bakri: 19% e DV

Vitamina B6: 7% e DV

Magnezi: 6% e DV

Hurmat ofrojnë një sasi të konsiderueshme të fibrave dhe shumëllojshmëri të vitaminave dhe mineraleve, duke përfshirë hekurin, kaliumin, vitaminat B, bakrin dhe magnez. Krahasuar me varietetet e tjera të zakonshme si Deglet Noor, hurmat Medjool përmbajnë dukshëm më shumë kalcium.

Përmbajtja e kalorive dhe sheqerit

Hurmat janë një burim i përqendruar i sheqernave natyrore. Ndërsa njerëzit që monitorojnë sheqerin në gjak mund të kenë nevojë të moderojnë marrjen e tyre te hurmat.Një studim i vogël zbuloi se ky frut guri ka një indeks të ulët glicemik (GI) dhe nuk duhet të shkaktojë rritje të mëdha të sheqerit në gjak.

Megjithatë, hurmat Medjool paketojnë shumë kalori në një racion të vogël. Për këtë arsye, ju mund të dëshironi të mbani marrjen tuaj të kontrolluar.Frutat e thata, të cilat gjithashtu përfshijnë rrush të thatë, kajsi të thata dhe kumbulla të thata, përmbajnë më shumë kalori për racion se sa homologët e tyre të freskët sepse kanë më pak ujë.Shumica e kalorive në hurmat Medjool vijnë nga sheqernat e tyre.Hurmat Medjool janë të pasura me sheqerna natyrale, fibra dhe disa vitamina dhe minerale. Ashtu si frutat e tjerë të thatë, ata paketojnë shumë kalori në një racion të vogël.

Hurmat Medjool ofrojnë disa përfitime shëndetësore:

Mund të mbrojë zemrën tuaj

Fibrat dhe antioksidantët në hurmat e Medjool mund të ndihmojnë në mbrojtjen e zemrës suaj. Fibrat mund të ndihmojnë në uljen e kolesterolit tuaj LDL (të keq) dhe për të mbajtur arteriet tuaja të pastra, duke zvogëluar rrezikun e sëmundjes së zemrës. Vetëm 2 hurma (48 gramë) përmbajnë mbi 3 gramë fibra.

Një studim i provëzave zbuloi se Medjool dhe varietete të tjera të hurmës ulin kolesterolin LDL (të keq) dhe parandalojnë grumbullimin e pllakave në arterie. Akumulimi i pllakave përfundimisht mund të bllokojë rrjedhën e gjakut, duke çuar në një sulm në zemër ose goditje në tru.

Hurmat Medjool janë gjithashtu një burim i pasur antioksidantësh, të cilët ndihmojnë në luftimin e dëmtimeve të shkaktuara nga molekulat e paqëndrueshme të quajtura radikale të lira. Antioksidantët e tyre karotenoid dhe acid fenolik janë studiuar që të dy për efektet e tyre të dobishme në shëndetin e zemrës.

Mbështet tretjen e shëndetshme

Fibrat janë thelbësore për promovimin e tretjes së shëndetshme dhe rregullsinë e zorrëve. Në fakt, fibra të mjaftueshme në dietën tuaj ditore ndihmojnë në formimin e jashtëqitjes dhe parandalimin e kapsllëkut.

Ushqimi i mjaftueshëm i fibrave mund të zvogëlojë rrezikun e sëmundjeve të tretjes si kanceri kolorektal. Në një studim 3-javor, 21 njerëz hëngrën 7 hurma (168 gram) në ditë dhe përmirësuan ndjeshëm frekuencën e lëvizjes së zorrëve, krahasuar me kur nuk hëngrën hurma.

Të pasura me antioksidantë 

Medjool te pasura me disa antioksidant

Antioksidantet ne hurmat Medjool përfshijnë flavonoide, karotenoide dhe acide fenolike, të cilat janë studiuar për vetitë e tyre anti-inflamatore, antikanceroze dhe mbrojtëse të trurit.

Një studim në fruta të thata zbuloi se hurmat kishin përmbajtjen më të lartë antioksiduese kur krahasoheshin me fiqtë dhe kumbullat e thata (19 Burimi i Besuar).

Përfitime të tjera të mundshme shëndetësore

Karburant natyror për trupin tuaj. Hurmat Medjool ofrojnë një numër të lartë të karbohidrateve në një racion të vogël. Karbohidratet janë burimi kryesor i energjisë së trupit tuaj.

Mund të mbështesë shëndetin e kockave

Hurmat Medjool përmbajnë një sasi të vogël kalciumi dhe janë një burim i mirë i kaliumit, manganit dhe bakrit, të gjitha këto janë lëndë ushqyese të rëndësishme për shëndetin e kockave.

Mund të mbrojë shëndetin e trurit

Studimet mbi kafshët lidhin antioksidantët e hurmave me nivele më të ulëta të shënjuesve inflamatorë dhe pllaka të reduktuara të trurit të shoqëruara me gjendje si sëmundja e Alzheimerit.