Kujdesi per lekuren:5 keshilla per lekure te shendetshme

Kujdesi per lekuren

– Mbrojtja nga dielli dhe pastrimi i butë,mund ta mbajë lëkurën tuaj të shëndetshme dhe me shkëlqim.

Nuk keni kohë për kujdes intensiv të lëkurës?

Ju prapë mund të përkëdhelni veten.Kujdesi i mirë për lëkurën dhe zgjedhjet e shëndetshme të jetesës mund të ndihmojnë në vonimin e plakjes natyrore dhe parandalimin e problemeve të ndryshme të lëkurës. Filloni me këto pesë këshilla:

1. Mbroni veten nga dielli
Një nga mënyrat më të rëndësishme për t’u kujdesur për lëkurën tuaj është ta mbroni atë nga dielli. Një jetë e tërë e ekspozimit në diell mund të shkaktojë rrudha, njolla të moshës dhe probleme të tjera të lëkurës ,si dhe të rrisë rrezikun e kancerit të lëkurës.

Për mbrojtjen më të plotë të diellit:

Përdorni krem ​​mbrojtës. Përdorni një krem ​​dielli me spektër të gjerë me një SPF të paktën 15. Vendosni krem ​​mbrojtës me bujari dhe rivendoseni çdo dy orë – ose më shpesh nëse notoni ose djersitni.
Kërkoni hije. Shmangni diellin midis orës 10 dhe 4 pasdite, kur rrezet e diellit janë më të fortat.
Vishni rroba mbrojtëse. Mbuloni lëkurën tuaj me këmisha me mëngë të gjata të endura fort, pantallona të gjata dhe kapele me cepa të gjerë. Merrni parasysh edhe aditivët e rrobave, të cilat i japin veshjeve një shtresë shtesë të mbrojtjes ultraviolet për një numër të caktuar larjesh, ose veshje speciale mbrojtëse nga dielli – e cila është krijuar posaçërisht për të bllokuar rrezet ultraviolet.

2. Mos pini duhan
Pirja e duhanit e bën lëkurën tuaj të duket më e vjetër dhe kontribuon në rrudhat. Pirja e duhanit ngushton enët e vogla të gjakut në shtresat më të jashtme të lëkurës, gjë që zvogëlon rrjedhën e gjakut dhe e bën lëkurën më të zbehtë. Kjo gjithashtu shterron lëkurën nga oksigjeni dhe lëndët ushqyese që janë të rëndësishme për shëndetin e lëkurës.

Pirja e duhanit dëmton gjithashtu kolagjenin dhe elastinën – fibrat që i japin lëkurës tuaj forcë dhe elasticitet. Për më tepër, shprehjet e përsëritura të fytyrës që bëni kur pini duhan – të tilla si shtrëngimi i buzëve kur thithni, sytë tuaj për të mbajtur jashtë duhanit – mund të kontribuojnë në rrudhat.

Përveç kësaj, pirja e duhanit rrit rrezikun e kancerit të lëkurës në qelizat skuamoze. Nëse pini duhan, mënyra më e mirë për të mbrojtur lëkurën tuaj është të lini ate.

3. Trajtojeni butësisht lëkurën tuaj
Pastrimi dhe rruajtja e përditshme mund të dëmtojë lëkurën tuaj. Për ta mbajtur atë butë:

Kufizoni kohën e banjës. Uji i nxehtë dhe dushet ose banjot e gjata heqin vajrat nga lëkura juaj. Kufizoni kohën e banjës ose dushit dhe përdorni ujë të ngrohtë dhe jo të nxehtë.
Shmangni sapunët e fortë. Sapunët dhe detergjentët e fortë mund të heqin vajin nga lëkura juaj. Në vend të kësaj, zgjidhni pastrues të butë.
Rruheni me kujdes. Për të mbrojtur dhe vajosur lëkurën tuaj, vendosni krem ​​rroje, locion ose xhel para se të rruheni. Për rruajtjen më të afërt, përdorni një brisk të pastër dhe të mprehtë. Rruheni në drejtim të rritjes së flokëve, jo kundër tyre.
Thatë. Pas larjes  butësisht  fshijeni lëkurën tuaj me një peshqir në mënyrë që të mbetet pak lagështi në lëkurën tuaj.
Hidratoni lëkurën e thatë. Nëse lëkura juaj është e thatë, përdorni një krem ​​hidratues që përshtatet me llojin tuaj të lëkurës. Për përdorim të përditshëm, merrni parasysh një krem ​​hidratues që përmban SPF.

4. Hani  shëndetshem
Një dietë e shëndetshme mund t’ju ​​ndihmojë të dukeni dhe ndiheni më së miri. Hani shumë fruta, perime, drithëra dhe proteina. Lidhja midis dietës dhe aknes nuk është e qartë – por disa studime sugjerojnë që një dietë e pasur me vaj peshku ose shtesa vaji peshku dhe me pak yndyrna të pashëndetshme dhe karbohidrate të përpunuara ose të rafinuara mund të promovojë lëkurë më të re. Pirja sa me shum uje ju ndihmon të mbani lëkurën tuaj të hidratuar.

5. Menaxhoni stresin
Stresi i pakontrolluar mund ta bëjë lëkurën tuaj më të ndjeshme dhe të shkaktojë shpërthime të puçrrave dhe probleme të tjera të lëkurës. Për të inkurajuar lëkurë të shëndetshme  dhe një gjendje të shëndetshme mendore ,merrni hapa për të menaxhuar stresin tuaj. Bëni gjumë të mjaftueshëm, vendosni kufij të arsyeshëm, zvogëloni përsëri listën tuaj të gjërave dhe vendosni nje kohë për të bërë gjërat që ju pëlqen. Rezultatet mund të jenë më dramatike nga sa prisni.