Ndërsa në përgjithësi duhet të kufizoni marrjen e sheqerit kafe dhe të bardhë, ju mund të keni dëgjuar që sheqeri kafe është më i mirë për ju. Ndërsa sheqeri kafe mund të përmbajë lëndë ushqyese pak më të domosdoshme sesa sheqeri i bardhë, nuk është domosdoshmërisht i shëndetshëm.
Çfarë është sheqeri kafe?
Sheqeri kafe është thjesht sheqer i bardhë i përzier me melasë. Prandaj, sheqeri kafe mund të mbajë formën e tij si rërë e lagur, ndërsa sheqeri i bardhë jo. Sheqeri i papërpunuar gjithashtu është përgjithësisht me ngjyrë kafe dhe formohet kur lëngu i kallamit të avullojë. Sidoqoftë, shumë njerëz i referohen sheqerit kafe si sheqer të bardhë të grimcuar me melasë të shtuar në të.
A është sheqeri kafe me të vërtetë më i mirë?
Melasa dhe sheqeri kafe përmbajnë më shumë lëndë ushqyese thelbësore se sheqeri i bardhë, kështu që zgjedhja e sheqerit kafe mbi të bardhën është teknikisht më e shëndetshme. Për shembull, një lugë gjelle melasë është një burim i mirë i kaliumit dietik – dhe siguron sasi të vogla të kalciumit, magnezit dhe vitaminave B. Sidoqoftë, sasia e këtyre lëndëve ushqyese thelbësore që do të merrni nga sheqeri kafe është shumë e vogël dhe nuk do të bëjë shumë për të përmbushur nevojat tuaja ditore për lëndë ushqyese. Për më tepër, ashtu si sheqeri i bardhë, melasa dhe sheqeri kafe shtohen sheqerna që duhet të kufizohen në dietën tuaj sa më shumë që të jetë e mundur për të shmangur shtimin e padëshiruar të peshës dhe rritjen e rreziqeve të sëmundjes kronike.
Përmbajtja e kalorive
Sheqeri kafe dhe sheqeri i bardhë përmbajnë të dy rreth të njëjtin numër kalorish për racion. Një lugë çaji me sheqer kafe të paketuar siguron 17 kalori dhe 1 lugë çaji sheqer të bardhë përmban 16 kalori. Pra, nëse jeni duke kërkuar mënyra për të ulur kaloritë, zgjedhja e sheqerit kafe mbi sheqerin e bardhë nuk do të jetë e dobishme. Sa sheqer është shumë? Për të maksimizuar shëndetin tuaj dhe për të ulur rreziqet për shtim në peshë të padëshiruar dhe sëmundje kronike, kufizoni sheqernat e shtuara – përfshirë sheqerin e bardhë, sheqerin kafe dhe melasën. Shumica e grave të kufizojnë sheqernat e shtuara në 100 kalori ose më pak në ditë, dhe burrat nuk duhet te  hanë më shumë se 150 kalori nga sheqeri i shtuar çdo ditë. Një gram sheqer siguron 4 kalori.