Ka shumë ushqime me të cilat mund të menaxhoni presionin e ulët të gjakut. Këtu janë disa ushqime që duhet t’i përfshini në dietën tuaj nëse presioni juaj i gjakut është në kufijtë më të ulët se normalja.
Sa herë që bëhet fjalë për presionin e gjakut, flitet shumë rreth presionit të lartë të gjakut dhe jo shumë për presionin e ulët të gjakut. Presioni i ulët i gjakut, i quajtur ndryshe hipotension, është një gjendje e karakterizuar nga rënie e menjëhershme e niveleve të presionit të gjakut.

Vlerat ideale të presionit të gjakut duhet të jenë rreth 120/80 mm Hg. Disa ekspertë përcaktojnë presionin e ulët të gjakut si vlera më të ulëta se 90 mm Hg sistolike ose 60 mm Hg diastolike. Nëse cilido numër është nën atë, presioni juaj është më i ulët se normalja. Presionet e gjakut që bien më pak se diapazoni normal janë gjithashtu një shenjë shumë e rrezikshme. Simptomat tipike të presionit të ulët të gjakut përfshijnë: marrje mendsh, dobësi, të përziera dhe vizion të paqartë.

Shkaqet

Ka disa shkaqe që mund të çojnë në presion të ulët të gjakut, gjithashtu si: dehidrimi, ndryshimi në dietë, ushtrime të fuqishme, anemi, stres, tiroide, sheqer i ulët në gjak, humbje e gjakut etj

Ashtu siç është me hipertensionin, ka shumë ushqime me të cilat mund të menaxhoni presionin e ulët të gjakut. Këtu janë disa ushqime që duhet t’i përfshini në dietën tuaj nëse presioni juaj i gjakut është në kufijtë më të ulët se normalja.

1. Uji

Dehidrimi eshte shum i demshem per vëllimin tuaj të gjakut duke e zvogëluar atë, dhe zvogëlimi i vëllimit të gjakut mund të shkaktojë uljen e presionit të gjakut.Eshtë shumë thelbësore që të qendroni të hidratuar, veçanërisht kur dikush po ushtron. Pini shumë ujë, ose lëngje energjike si uji i kokosit.

2. Ushqime me shumë vitaminë B-12
Njerëzit që kanë presion të ulët të gjakut, duhet të përfshijnë vitaminën B-12 në dietën e tyre. Vitamina e pamjaftueshme B-12 mund të çojë në anemi, e cila mund të ulë nivelet e presionit të gjakut. Vezët janë shumë të pasura me vitaminë B 12. Ju duhet të përfshini vezë në dietën tuaj në çdo formë të mundshme, të ziera, të fërguara, të skuqura etj

3. Ullinjtë

Ajo që nuk është thënë për shumë përfitime të mrekullueshme shëndetësore të ullinjve është se ato janë të pasura me vitaminë E, hekur dhe bakër. Por, ajo që ndihmon në këtë rast është shija e tyre pak e kripur. Ushqimet e kripura mund të rrisin presionin e gjakut, veçanërisht tek ata që kanë përjetuar një rënie të papritur.

4. Çaj jamballi(likoriza)

Pirja e çajit të jamballit mund të ndihmojë në ngritjen e niveleve jashtëzakonisht të ulëta të presionit të gjakut. Kjo sepse çaji jamball mund të zvogëlojë efektin e aldosteronit – hormonit që ndihmon në rregullimin e ndikimit të kripës në trup

5. Kafeja

Kafeina dihet që rrit përkohësisht presionin e gjakut. Nëse presioni juaj i gjakut ishte zhytur papritmas dhe ju filloni të ndjeheni të trullosur, pini një filxhan kafe ose çaj. Mund të ndihmojë në rritjen e presionit të gjakut duke stimuluar sistemin kardiovaskular dhe duke rritur rrahjet e zemrës suaj.

6. Gjethet e borzilokut
Përtypja e pesë deri në gjashtë gjethe borziloku çdo mëngjes mund të ndihmojë në rivendosjen e niveleve normale të presionit të gjakut. Gjethet e borzilokut kanë nivele të larta të kaliumit, magnezit dhe vitaminës c, të cilat mund të ndihmojnë në rregullimin e presionit tuaj të gjakut. Ajo është gjithashtu e ngarkuar me një antioksidant të quajtur Eugenol, i cili mban nën kontroll presionin e gjakut dhe ul nivelet e kolesterolit.
Këshilla thelbësore për dietën që duhet të ndiqni për të shmangur presionin e ulët të gjakut

Këshillë

Rritni marrjen e kripës, tani me këtë nuk do të thotë të filloni të teproni duke konsumuar  patatet e skuqura me vaj dhe burgerët e pashëndetshëm. Ka shumë mënyra të shëndetshme për të siguruar që nivelet e kripës janë optimale, gjithashtu. Ullinjtë siç u përmendën janë perfekte, opsionet e tjera përfshijnë gjizë, peshk të tymosur dhe supë. Në vend që të keni vakte të mëdha, ndani atë në vakte të vogla dhe hani me shpesh. Intervalet e mëdha gjatë vakteve shkaktojnë ulje të ndjeshme të presionit të gjakut. Vazhdoni të gëlltisni ujë ose ndonjë lëng që është i shëndetshëm dhe rigjallërues. Shmangni ushtrimet në nxehtësi përvëluese, kjo mund të zhysë nivelet e presionit të gjakut dhe gjithashtu t’ju dehidratojë.