Përfitimet shëndetësore mbresëlënëse të qershive
Qershitë janë një nga frutat më të dashur, ato nuk janë vetëm të shijshme, por gjithashtu përmbajnë vitamina, minerale dhe komponime bimore me efekte të fuqishme shëndetësore.

Këtu janë disa  përfitime mbresëlënëse shëndetësore të qershive.

I mbushur me lëndë ushqyese
Qershitë janë fruta të vogla  që vijnë në një larmi ngjyrash dhe aromash. Ekzistojnë dy kategori kryesore – qershi i thekur dhe i ëmbël, përkatësisht Prunus cerasus L. dhe Prunus avium L.

Ngjyrat e tyre mund të ndryshojnë nga e verdha në e zezë-e kuqe e thellë.

Të gjitha varietetet janë shumë ushqyese dhe të mbushura me fibra, vitamina dhe minerale.

Një filxhan (154 gram) qershi të ëmbël, të papërpunuar  sigurojnë:

Kaloritë: 97
Proteina: 2 gram
Carbs: 25 gram
Fibra: 3 gram
Vitamina C: 18% e vlerës ditore (DV)
Kaliumi: 10% e DV
Bakri: 5% e DV
Mangani: 5% e DV
Këto lëndë ushqyese, veçanërisht fibra, vitamina C dhe kaliumi, përfitojnë shëndet në shumë mënyra.

Vitamina C është thelbësore për ruajtjen e sistemit tuaj imunitar dhe shëndetin e lëkurës ndërsa kaliumi është i nevojshëm për kontraktimet e muskujve, funksionimin nervor, rregullimin e presionit të gjakut dhe shumë procese të tjera kritike trupore

Qershitë janë gjithashtu një burim i mirë i fibrave, të cilat ndihmojnë në mbajtjen e shëndetshme të sistemit tuaj të tretjes duke ushqyer bakteret e dobishme të zorrëve dhe duke promovuar rregullsinë e zorrëve. Plus, ato sigurojnë vitamina B, mangan, bakër, magnez dhe vitamina.

E pasur me antioksidantë dhe komponime anti-inflamatore
Përqendrimi i lartë i komponimeve bimore në qershi mund të jetë përgjegjës për përfitimet e shumta shëndetësore të këtij fruti.

Megjithëse sasia dhe lloji mund të ndryshojnë në varësi të varietetit, të gjitha qershitë janë të mbushura me antioksidantë dhe komponime anti-inflamatore.

Kjo përmbajtje e lartë antioksiduese mund të ndihmojë në luftimin e stresit oksidativ, një gjendje që lidhet me sëmundje të shumta kronike dhe plakje të parakohshme.

Në fakt, një përmbledhje zbuloi se ngrënia e qershive uli në mënyrë efektive inflamacionin në 11 nga 16 studime dhe shenja të stresit oksidativ në 8 nga 10 studime

Qershitë janë veçanërisht të larta në polifenole, një grup i madh i kimikateve bimore që ndihmojnë në luftimin e dëmtimit të qelizave, ulin inflamacionin dhe promovojnë shëndetin e përgjithshëm.

Në fakt, dietat e pasura me polifenol mund të mbrojnë kundër shumë kushteve kronike, duke përfshirë sëmundjet e zemrës, diabetin, rënien mendore dhe disa kancere.

Këto fruta përmbajnë gjithashtu pigmente carotenoid si beta-carotene dhe vitaminë C, që të dyja kanë veti anti-inflamatore dhe antioksiduese gjithashtu

 Mund të përmirësojë rikuperimin pas stërvitjes
Hulumtimet tregojnë se komponimet anti-inflamatore dhe antioksiduese në qershi mund të ndihmojnë në lehtësimin e dhimbjeve të muskujve, dëmtimeve dhe inflamacioneve të shkaktuara nga ushtrimet.

Qershitë tart dhe lëngu i tyre duket se janë më efektiv sesa varietetet e ëmbla, megjithëse të dy mund të ndihmojnë atletët.

Lëngu dhe koncentrati i qershisë Tart janë zbuluar që përshpejtojnë rigjenerimin e muskujve, ulin dhimbjen e muskujve të shkaktuar nga ushtrimet dhe parandalojnë humbjen e forcës në atletët elitarë, siç janë çiklistët dhe vrapuesit maratonë.

Për më tepër, disa prova sugjerojnë që produktet e qershisë mund të përmirësojnë performancën e ushtrimeve.

Një studim në 27 vrapues durues tregoi se ata që konsumonin 480 mg qershi të thekur pluhur çdo ditë për 10 ditë para një gjysmë maratoni mesatarisht 13% herë më të shpejtë garash dhe kishin më pak dhimbje të muskujve sesa një grup placebo.

Megjithëse shumica e studimeve që eksplorojnë lidhjet midis qershive dhe stërvitjes përfshijnë atletë të trajnuar, lëngu i qershisë me shije mund të përfitojë gjithashtu jo sportistët.

Një studim në 20 gra aktive vuri në dukje se ata që pinin 2 ounces (60 ml) lëng qershi të shtrydhurr dy herë në ditë për 8 ditë, shëroheshin më shpejt dhe kishin më pak dëmtim të muskujve dhe dhimbje pas përfundimit të ushtrimeve të përsëritura të sprintit, në krahasim me grupin e placebo-s.

Megjithëse premtuese, këto gjetje kanë të bëjnë me produkte të përqendruara të qershisë, të tilla si lëng dhe pluhur. Eshtë e paqartë se sa qershi të freskëta do të duhet të hidhni për të prodhuar rezultate të ngjashme.

Qershitë janë të gjithanshëm dhe tepër të shijshëm.

Të dyja varietetet e ëmbla dhe ato me shije çiftëzohen mirë me shumë ushqime. Plus, produktet e lidhura, të tilla si qershi të thata, pluhur qershi dhe lëng qershi, bëjnë shtesa interesante në shumë receta.

Këtu janë disa mënyra për të përfshirë qershitë në dietën tuaj:

Shijoni ato të freskëta si një meze të lehtë të ëmbël.
Palë qershi të thata me patate të skuqura çokollate të errëta, thekon pa arrirë të kokosit dhe bajame të kripura për një përzierje të shijshme gjurmësh të bërë në shtëpi.
Bëni një komposto qershi nga thekët e ngrira ose qershitë e ëmbla dhe lugën në kos, bollgur ose pudingun chia.
Shtoni qershi të përgjysmuara, të grira në një sallatë frutash.
Përfshini qershi të thata në sende të pjekura për një goditje të ëmbël natyrore.
Shtoni pak lëng qershie tart në ujë të gazuar dhe në majë me një pykë limoni për një tallje argëtuese.
Shtoni qershi të freskëta ose të gatuara në akullore, pite, thërrime dhe ëmbëlsira të tjera.
Bëni një salcë Barbecue të bërë në shtëpi për ta përdorur me mish ose enët e shpendëve.
Ziej një salcë qershi me qershi të njomë dhe barishte të freskëta si borziloku për të shërbyer së bashku me ushqimet e këndshme.
Shtoni qershi të ngrira në gojëmjaltin tuaj të preferuar.
Mundësitë e përdorimit të qershive në kuzhinën tuaj janë të pafundme, kështu që mos kini frikë të eksperimentoni