Të qenit në depresion mund t’ju ​​bëjë të ndiheni të pafuqishëm.  Së bashku me terapinë dhe ndonjëherë ilaçet, ka shumë gjëra që mund ti bëni vetë për të luftuar depresionin. Ndryshimi i sjelljes suaj – aktiviteti juaj fizik, mënyra e jetesës dhe madje edhe mënyra juaj e të menduarit – janë të gjitha trajtimet natyrore të depresionit.

Këto këshilla mund t’ju ndihmojnë të ndiheni më mirë – duke filluar që tani.

1. Bëni një program rutinë për ditën tuaj.

Nëse jeni në depresion, keni nevojë për një rutinë, thotë Ian Cook, MD. Ai është psikiatër dhe drejtor i Programit të Kërkimit të Depresionit dhe Klinikës në UCLA.

Depresioni mund të ‘prishi’ strukturën nga jeta juaj. Vendosja e një orari dhe një plani ditor mund t’ju ndihmojë të riktheheni në rrugën e duhur.

2.Vendosni qëllimet.

Kur jeni në depresion, ju mund të ndiheni sikur nuk mund të arrini asgjë. Kjo ju bën të ndjeheni më keq për veten tuaj. Për të shtyrë prapa, vendosni synimet e përditshme për veten tuaj.

“Filloni të bëni nga pak,” thotë Cook. “Bëni qëllimin tuaj diçka në të cilën mund të arrini sukses.Ndërsa filloni të ndjeheni më mirë, ju mund të shtoni më shumë qëllime sfiduese të përditshme.

3. Ushtrimi

Ushtrimi përkohësisht rrit kimikatet në tru  që ju bën të  ndiheni mirë, të quajtura endorfina. Ushtrimi i rregullt duket se inkurajon trurin të rimarrë veten në mënyra pozitive, thotë Cook,  ushtrimet mund të ketë gjithashtu përfitime afatgjata për njerëzit me depresion.

Sa stërvitje keni nevojë? Ju nuk keni nevojë të drejtoni maratona për të përfituar. Vetëm të ecësh disa herë në javë mund të të ndihmojë.

4. Hani të shëndetshëm.

Nuk ka dietë magjike që rregullon depresionin. Eshtë një ide e mirë për të parë atë që ju hani. Nëse depresioni ka tendencë të ju bëjë të teproni, marrja nën kontroll e ushqimit tuaj do t’ju ndihmojë të ndiheni më mirë.

Edhe pse asgjë nuk është përfundimtare, Cook thotë se ka prova që ushqimet me acide yndyrore omega-3 (të tilla si salmon dhe ton) dhe acid folik (siç është spinaqi dhe avokado) mund të ndihmojnë në lehtësimin e depresionit.

5. Bëni gjumë të mjaftueshëm.

Depresioni mund ta bëjë të vështirë fjetjen, dhe shumë pak gjumë mund ta përkeqësojnë simptomat e  depresionit.

Cfare mund te besh? Filloni duke bërë disa ndryshime në stilin e jetës tuaj. Shkoni në shtrat dhe ngrihuni në të njëjtën kohë çdo ditë. Mundohuni të mos bëni gjumë për gjatë gjithë ditëas. Hiqni të gjitha shpërqendrimet nga dhoma juaj e gjumit, në momentin që keni vendosur për të fjetur – pa kompjuter, pa telefon dhe pa TV. Me kalimin e kohës, ju mund të gjeni që gjumi juaj të përmirësohet.

6. Merrni përgjegjësi.

Kur jeni në depresion, ju mund të dëshironi të tërhiqeni nga jeta dhe të hiqni dorë nga përgjegjësitë tuaja në shtëpi dhe në punë. Qëndrimi i përfshirë në aktivitete dhe marrja e përgjegjësive të përditshme mund t’ju ndihmojë të mbani një mënyrë jetese që mund t’ju ndihmojë kundër depresionit. Ata ju argumentojnë dhe ju japin një kuptim të arritjes.

Nëse nuk jeni në shkollë ose punë me kohë të plotë, kjo është mirë. Mendoni për kohën e pjesshme. Nëse kjo duket si shumë, konsideroni punën vullnetare.

7. Sfidoni mendimet negative.

Në luftën tuaj kundër depresionit, një pjesë e madhe e punës është mendore – duke ndryshuar mënyrën se si mendoni. Kur jeni në depresion, hidheni në përfundimet më të këqija të mundshme.

Herën tjetër kur të ndjeheni të tmerrshëm me veten, përdorni logjikën si një trajtim natyral të depresionit. Ju mund të ndjeheni sikur askush nuk ju pëlqen, por a ka prova të vërteta për këtë? Ju mund të ndjeheni si personi më i pavlerë në planet, por a është me të vërtetë i mundshëm? Duhet praktikë, por me kohë ju mund të mposhtni ato mendime negative përpara se të dilnin jashtë kontrollit. Thuaji vetes se ti mund të arrish gjithcka, ti mund të bësh shumë gjëra dhe je i aftë të marrësh cdo inisiativë. Mendo pozitivisht rreth gjithckaje.

Composition with nutritional supplement capsules and containers.

8. Kontrolloni me mjekun tuaj përpara se të përdorni suplemente.

“Ka prova premtuese për disa shtesa të depresionit,” thotë Cook. Këto përfshijnë vaj peshku, acid folik dhe SAMe. Por më shumë kërkime duhet të bëhen para se të dimë me siguri. Gjithmonë kontrolloni me mjekun tuaj përpara se të filloni ndonjë shtesë, veçanërisht nëse tashmë merrni ilaçe.

9. Bëni diçka të re.

Kur jeni në depresion, jeni në një rutinë. Shtyjeni veten të bëni diçka ndryshe. Shkoni në një muze. Merrni një libër të përdorur dhe lexojeni atë në një stol parku. Vullnetare në një kuzhinë për të bërë supë, etj.

“Kur e sfidojmë veten të bëjmë diçka ndryshe, ka ndryshime kimike në tru,” thotë Cook. “Përpjekja për diçka të re ndryshon nivelet e [dopaminës kimike të trurit], e cila shoqërohet me kënaqësi, kënaqësi dhe mësim.”

10. Mundohuni të argëtoheni.

Nëse jeni në depresion, bëni kohë për gjërat që ju pëlqejnë. Po sikur asgjë të mos duket më argëtuese? “Ky është vetëm një simptomë e depresionit,” thotë Cook. Ju duhet të vazhdoni të provoni pasi keni vendosur qëllimet vetes tuaj.