Fjala “obezitet” do të thotë shumë yndyrë e trupit. Zakonisht bazohet në indeksin e masës së trupit tuaj (BMI), të cilin mund ta kontrolloni duke përdorur një kalkulator të BMI. BMI krahason peshën tuaj me lartësinë tuaj.

Nëse BMI juaj është 25 deri në 29.9, jeni mbipeshë, por jo obez. Një BMI prej 30 ose më shumë është në intervalin e mbipeshes, e thënë ndryshe hyni në grupin e obezëve. 

Si obeziteti mund të ndikojë në shëndetin tuaj
Obeziteti mund të ndihmojë në shpjegimin e disa kushteve që mund të keni, siç janë:

  • Presioni i lartë i gjakut
  • Sëmundje të zemrës dhe goditje në tru
  • Diabeti tip 2
  • Kolesterol i larte
  • Probleme të përbashkëta të shkaktuara nga pesha shtesë
  • Fryrja e problemeve, përfshirë apneën e gjumit, në të cilën shkurtimisht ndaloni frymëmarrjen ndërsa jeni në gjumë

Ndryshimet e vogla mund të ndihmojnë
Lajmi i mirë është se ju mund të ndërmerrni hapa për të humbur peshë. Dhe humbja e një peshe mund të bëjë një ndryshim të madh në shëndetin tuaj dhe mënyrën se si ndiheni.

Si fillim, synoni të humbni 1-2 paund në javë. Të rriturit që janë mbipeshë ose mbipeshe duhet të përpiqen të humbin 5% deri në 10% të peshës së tyre aktuale gjatë 6 muajve, sipas Institutit Kombëtar të Zemrës, Mushkërive dhe Gjakut.

Nëse jeni gati për të filluar me një program për humbjen e peshës, pyesni mjekun tuaj që t’ju ndihmojë të vendosni qëllime personale dhe t’ju drejtojë profesionistëve të tjerë që mund t’ju japin këshilla dhe t’ju ndihmojnë të arrini qëllimet tuaja. Për shembull, një nutricionist mund të ju ndihmojë me një plan ushqimi, dhe një terapist fizik ose trainer mund t’ju ndihmojë të lëvizni më shumë.

Do të dëshironi të shkoni për përparim të qëndrueshëm me kalimin e kohës dhe të bëni ndryshime në stilin e jetës që funksionojnë për ju për një afat të gjatë. Në atë mënyrë ju mund të filloni të humbni peshë dhe të ndjeheni më mirë.