Shpina  formon pjesën elastike kaudale të një strukture aksiale që mbështet kokën, gjymtyrët e sipërme dhe organet e brendshme mbi një qëndrim të dyfishtë. Sacrumi formon themelin e shpinës përmes të cilit ai artikulon me nyjet sakroilike në legen.

Shkaqet
Hernia  diskale është më së shpeshti rezultat i degjenerimit të disqeve. Kur të moshoheni, disqet tuaja kurrizore humbasin disa nga përmbajtjet e tyre të ‘ujit’. Kjo i bën ata më pak fleksibël dhe më të prirur për të krijuar  ruptura edhe një tendosje të vogël.

Shumica e njerëzve nuk mund të përcaktojnë shkakun e saktë të hernies diskale. Ndonjëherë,  vendosja në punë e shpinës duke i lënë më tepër ngarkese muskujve të saj  në vend të këmbëve dhe muskujve të kofshës për të hequr objekte të mëdha, të rënda mund të çojë në një disk të herniuar.  Rrallë, një ngjarje traumatike si një rënie ose një goditje në shpinë mund të shkaktojë një disk të herniuar.

Simptomat
Disqet më të herniuara ndodhin në pjesën e poshtme të shpinës tuaj (shpinë mesit), edhe pse ato mund të ndodhin edhe në qafën tuaj.

Shenjat dhe simptomat më të shpeshta të një disku të herniuar janë:

Dhimbje në krah ose në këmbë.

Nëse disku juaj herniuar është në shpinën tuaj, ju zakonisht do të ndjeni dhimbjen më intensive në muskujt Glutes (muskujt e vitheve), kofshë, mund të përfshijë gjithashtu një pjesë të këmbës. Nëse disku juaj i herniuar është në qafën tuaj, dhimbja zakonisht do të jetë më intensive në shpatull dhe krah. Kjo dhimbje mund të qëllojë në krahun ose këmbën tuaj kur ju kolliteni, teshtitni ose lëvizni shpinën në pozicione të caktuara.

Ndjesi shpimi ‘gjilpërash’.

Njerëzit të cilët kanë një disk të herniuar  shpesh përjetojnë mpirje ose ndjesi shpimi  në pjesë të trupit.
Dobësi. Muskujt që ndodhen në ‘zonën e  prekur’ kanë tendencë të dobësohen. Kjo mund t’iu pengojë në lëvizjen normale të trupit, pasi vetë individi mund  të kufizojë lëvizje të caktuara të cilat shkaktojnë dhimbje. Ju gjithashtu mund të keni një disk të herniuar pa e ditur se e keni. Simptomat e tij mund të shfaqen edhe në momente të caktuara nga lëvizje të pakontrolluara, ngritja e peshave.

Faktoret e rrezikut
Faktorët që rrisin rrezikun e një hernie diskale mund të përfshijnë:

  • Pesha. Pesha e tepërt e trupit shkakton stres shtesë në disqet e pjesës të poshtme të shpinës.
    Profesioni. Njerëzit me punë fizike të rëndë janë më të riskuar  për problemet e dhimbjeve të shpinës.  Ngritja e përsëritshme, tërheqja, shtyrja, lakimi anash dhe gjarpërimi gjithashtu mund të rrisin rrezikun e një hernie diskale.
    Gjenetika. Disa njerëz trashëgojnë një predispozitë për zhvillimin e një hernie diskale.
    Komplikimet
    Kordoni juaj i palcës nuk shtrihet në pjesën e poshtme të kanalit kurrizor.
  • Vetëm nën belin tuaj, kurrizi ndahet në një grup të rrënjëve të gjata nervore (cauda equina) që i ngjajnë bishtit të kalit.
  • Mund të kërkohet kirurgji emergjente për të shmangur dobësi të përhershme ose paralizë. Kjo zgjidhje është mënyra e fundit pasi janë provuar të gjitha mënyrat e tjera.

Kërkoni kujdes mjekësor urgjent nëse keni:

Simptoma të përkeqësuara. Dhimbja, mpirje ose dobësi mund të rriten deri në atë pikë saqë nuk mund të kryeni aktivitetet e zakonshme të përditshme.
Mosfunksionimi i fshikëzës ose i zorrëve. Njerëzit të cilët kanë sindromën cauda equina mund të bëhen incontinent ose kanë vështirësi urinimi edhe me një fshikëz të plotë.
Mpirje e kofshës. Kjo humbje progresive e ndjesisë ndikon në zonat që do të preknin  kofshën  e brendshme,  pjesën e pasme të këmbëve dhe zonën rreth rektumit.
Si mund ta parandalojmë?
Për të ndihmuar në parandalimin e një hernie diskale mund të ndiqni disa hapa:

Ushtrimi. Forcimi i muskujve të trungut ndihmon në stabilizimin dhe mbështetjen e shtyllës kurrizore.
Mbani qëndrim korrekt të trupit. Qëndrimi i mirë zvogëlon presionin në shpinë dhe në disqe. Mbani shpinën drejt dhe të përafruar, sidomos kur jeni ulur për periudha të gjata. Hiqni objektet e rënda siç duhet, duke i ngritur peshat me këmbët tuaja – jo me  shpinën tuaj.
Mbani peshën e trupit nën kontroll. Pesha e tepërt shton më shumë presion mbi shpinë dhe disqe, duke i bërë ata më të ndjeshëm ndaj hernies.