Stina e vjeshtës  njihet si një nga stinët e cila sjell dhe pjekien e shumë frutave, ku një nder to është edhe Shega.

Fruti i shegës qysh në lashtësi është përdorur si  frut me veti kurative. Përmbajtja e me shume se 100 fitokemikaleve, e bën këtë frut një nga lëndët ushqyese me përfitime të jashtëzakonshme për organizmin tuaj.

Shpesh herë jemi mësuar se lëngu i cili ka veti mjaft pozitive është ai jeshil, por me poshtë po rënditim disa nga vetitë e lëngut të kuq, atij të shegës.

1. Antioksidantë
Gjysmë shegë me fara dhe lëng shege.
Shegët janë ngrënë gjatë gjithë historisë për përfitimet e tyre shëndetësore. Në ditët e sotme, lëngu i këtij fruti është një pjesë e njohur e dietave të shëndetshme.
Farat e shegës marrin ngjyrimin e tyre të gjallë të kuq nga polifenolet. Këto kimikate janë antioksidantë të fuqishëm.

Lëngu i shegës përmban nivele më të larta të antioksidantëve sesa shumica e lëngjeve të tjerë të frutave. Ai gjithashtu ka tre herë më shumë antioksidant sesa vera e kuqe dhe çaji jeshil. Antioksidantët në lëng shege mund të ndihmojnë në largimin e radikalëve të lirë, të mbrojnë qelizat nga dëmtimet dhe të zvogëlojnë inflamacionin.

2. Vitamina C
Lëngu i një shege të vetme ka më shumë se 40 përqind të kërkesës suaj të përditshme për vitaminë C. Vitamina C mund të prishet kur pasterizohet, kështu që vendosni për lëng shege të bërë me shtëpi ose të freskëta për të marrë sa më shumë lëndë ushqyese.

3. Parandalimi i kancerit
Lëngu i shegës së fundmi bëri një spërkatje kur studiuesit zbuluan se mund të ndihmojë në ndalimin e rritjes së qelizave të kancerit të prostatës. Megjithë studimet e shumta mbi efektet e lëngut në kancerin e prostatës, rezultatet janë ende paraprake.

Ndërsa nuk ka pasur studime afatgjata me njerëzit që vërtetojnë se lëngu i shegës parandalon kancerin ose zvogëlon rrezikun, duke e shtuar atë në dietën tuaj sigurisht që nuk mund të dëmtojë. Deri më tani ka pasur rezultate inkurajuese në studime, dhe tani bëhen studime më të mëdha.

4. Mbrojtja e sëmundjes së Alzheimerit
Antioksidantët në lëng dhe përqendrimi i lartë i tyre besohet se ngecin përparimin e sëmundjes Alzheimer dhe mbrojnë kujtesën.

5. Tretja
Lëngu i shegës mund të zvogëlojë inflamacionin në zorrë dhe të përmirësojë tretjen. Mund të jetë e dobishme për personat me sëmundjen e Crohn, kolit ulcerativ dhe sëmundje të tjera inflamatore të zorrëve.

Ndërsa ekzistojnë besime dhe hulumtime kontradiktore nëse lëngu i shegës ndihmon ose përkeqëson diarrenë, shumica e mjekëve rekomandojnë ta shmangni atë derisa të ndjeheni më mirë dhe simptomat tuaja të jenë zbehur.

6. Anti-inflamator
Lëngu i shegës është një anti-inflamator i fuqishëm për shkak të përqendrimit të lartë të antioksidantëve. Mund të ndihmojë në uljen e inflamacionit në të gjithë trupin dhe parandalimin e stresit oksidativ dhe dëmtimit.

7. Artriti
Flavonolet në lëng shege mund të ndihmojnë në bllokimin e inflamacionit që kontribuon në osteoartritin dhe dëmtimin e kërcit. Lëngu aktualisht po studiohet për efektet e tij të mundshme në osteoporozën, artritin reumatoid dhe llojet e tjera të artritit dhe inflamacionit të nyjeve.

8. Sëmundja e zemrës
Lëngu i shegës është në rrjedhë si lëngu më i shëndetshëm për zemrën. Duket se mbron zemrën dhe arteriet.

Studime të vogla kanë treguar që lëngu përmirëson rrjedhën e gjakut dhe i mban arteriet të mos bëhen të forta dhe të trasha. Mund të ngadalësojë gjithashtu rritjen e pllakës dhe ngritjen e kolesterolit në arteriet. Por shega mund të reagojë negativisht me presionin e gjakut dhe medikamentet e kolesterolit si statinat.

Sigurohuni që të bisedoni me mjekun tuaj përpara se të futeni në lëng ose të merrni një shtesë të ekstraktit të shegës.

9. Tensioni i gjakut
Pirja e lëngut të shegës çdo ditë mund të ndihmojë gjithashtu në uljen e presionit sistolik të gjakut. Një përmbledhje gjithëpërfshirëse e provave të kontrolluara të randomizuara deklaroi se do të ishte e dobishme për shëndetin e zemrës që të përfshijë çdo ditë lëng shege.

10. Antiviral
Midis vitaminës C dhe ushqyesve të tjerë që forcojnë imunitetin si vitamina E, lëngu i shegës mund të parandalojë sëmundjet dhe të luftojë kundër infeksionit. Shegët gjithashtu janë treguar të jenë antibakterial dhe antiviral në testet laboratorike. Ata janë duke u studiuar për efektet e tyre në infeksionet e zakonshme dhe viruset.

11. I pasur me vitamina
Përveç vitaminës C dhe vitaminës E, lëngu i shegës është një burim i mirë i folatit, kaliumit dhe vitaminës K.

Pavarësisht nëse vendosni të shtoni shegë në dietën tuaj ditore ose thjesht hidhni sipër, kontrolloni etiketën për të siguruar që të jetë 100 për qind lëng shege e pastër, pa sheqer të shtuar. Ose, lëng atë të freskët.

12. Kujtesa
Pirja e 8 ounces e lëngut të shegës në ditë mund të përmirësojë mësimin dhe kujtesën, sipas një studimi të fundit.

13. Performanca seksuale dhe pjelloria
Përqendrimi i lëngut të shegës së antioksidantëve dhe aftësia për të ndikuar në stresin oksidues e bëjnë atë një ndihmë të mundshme për pjellorinë. Stresi oksidativ është treguar se shkakton mosfunksionim të spermës dhe ul pjellorinë tek gratë.

Lëngu gjithashtu është treguar se ndihmon në uljen e stresit oksidativ në placentë. Por studiuesit ende nuk dinë përfitimet e sakta që mund të japin. Pirja e lëngut të shegës gjithashtu mund të rrisë nivelin e testosteronit tek burrat dhe gratë, një nga hormonet kryesore që qëndrojnë përpara seksit.

14. Qëndrueshmëria dhe performanca sportive
Kaloni sipër, lëng qershi dhe panxhar. Lëngu i shegës mund të jetë përmirësuesi i ri i performancës sportive. Lëngu mund të ndihmojë në uljen e dhimbjes dhe përmirësimin e rikuperimit të forcës. Ai gjithashtu zvogëlon dëmtimin oksidativ të shkaktuar nga ushtrimi.

15. Diabeti
Shegë ishte përdorur tradicionalisht si ilaç për diabetin në Lindjen e Mesme dhe Indinë. Ndërsa ende nuk dihet shumë për efektet e shegës në diabet, mund të ndihmojë në uljen e rezistencës ndaj insulinës dhe uljen e sheqerit në gjak.