Inkurajoni fëmijët të bëjnë peshëngritje, përmirëson forcën, aftësitë motorrike dhe shëndetin mendor të tyre!

Ekspertët thonë se fëmijët mund të përfitojnë nga peshëngritja. “Përveç rritjes së forcës muskulore dhe performancës së aftësive motorike, trajnimi i rezistencës mund të rrisë densitetin e mineraleve të eshtrave, të përmirësojë faktorët e rrezikut kardiovaskular, të lehtësojë kontrollin e peshës dhe të përgatisë rininë joaktive për kërkesat e aktivitetit fizik dhe sportit.”

Little boy holding heavy weight.

Fëmijët e moshës 6 vjeç duhet të inkurajohen të bëjnë peshëngritje për të përmirësuar forcën e tyre, aftësitë motorike dhe shëndetin mendor, sipas ekspertëve.

Profesori Avery Faigenbaum nga departamenti i shkencës së shëndetit dhe ushtrimit të Kolegjit të Nju Xhersit tha që trajnimi i rezistencës në fëmijëri gjithashtu mund të zvogëlojë rrezikun e lëndimeve sportive.

Profesori Faigenbaum – një drejtues në Konferencën Ndërkombëtare të Trajnimit të Forcës së organizuar nga Universiteti Edith Cowan kundërshton këshillat që ngritja e peshave nuk duhet të fillohet deri pas pubertetit.

Megjithë frikën se fëmijët janë shumë të rinj për të bërë stërvitje në rezistencë, hulumtimet treguan rëndësinë e përmirësimit të sistemit muskulor në moshë të re dhe të vazhdojnë me aktivitete për ndërtimin e trupit dhe për të qënë të fortë  gjatë gjithë jetës.

Ai tha se pasiviteti fizik tek fëmijët ishte një shqetësim i madh, duke kontribuar në një sërë faktorësh të rrezikut kardio-metabolik, muskuloskeletal dhe psikosocial.

“Megjithëse nuk ka ndonjë kërkesë minimale për moshën, në të cilën fëmijët mund të fillojnë trajnimin e rezistencës, të gjithë pjesëmarrësit duhet të jenë të gatshëm të zbatojnë udhëzimet e stërvitjes dhe t’i nënshtrohen ngarkesës të një programi stërvitje,” tha ai.

“Në përgjithësi, nëse djemtë dhe vajzat janë të gatshëm për aktivitete sportive rreth moshës gjashtë ose shtatë vjet, atëherë ata janë të gatshëm për një lloj trajnimi të rezistencës.

“Përveç rritjes së forcës muskulore dhe performancës së aftësive motorike, trajnimi i rezistencës mund të rrisë densitetin e mineraleve të eshtrave, të përmirësojë faktorët e rrezikut kardiovaskular, të lehtësojë kontrollin e peshës dhe të përgatisë rininë joaktive për kërkesat e aktivitetit fizik dhe sportit.”

Profesori Faigenbaum tha se programet e trajnimit duhen të jenë efektive dhe sfiduese për fëmijët, por edhe argëtues. Ata duhet të mbikëqyren nga profesionistë të kualifikuar të fitnesit.

Go Kotani, 7 vjeç, filloi stërvitjen e rezistencës gati një vit më parë, i iniciuar nga babai i tij Yosuke Kotani, një trajner atletik dhe kandidat i doktoratës ECU. “Isshtë më e sigurt në krahasim me ndalimin e papritur ndërsa luani futboll, basketboll dhe basketboll. . . dhe mëson disiplinë, “tha ai.